Snart dag1.

tjena tjena...
Nu sitter man här och gäspar som en galning i soffan igen, inte för att jag egentligen var tvungen att gå upp såhr "tidigt" ;) Men var tvungen att skicka iväg ett arbete som jag ska få synpunkter på idag.. blä! Men kommer säkert gå bra, hoppas jag .. orkar nämligen INTE med stressen i skolan just nu, vet inte ens hur jag ska klara detta sista halv året.. :S
Men men, nu är det bara att bita ihop.. Snart startar iallafall dag 1 på min nya termin, det ska ändå bli skönt att börja ny kurs, hoppas bara den är nått att ha och inte ALLT för invecklad och komplicerad.. :O
Aja, i vilket fall som helst tänker jag detta året INTE låta skolan styra mitt liv som de föregående åren, nej jag ska ta tag i saker i tid så slipper jag förhoppningsvis all stress inom skolans värld. Kanske kan också min huvudverk sen två år försvinna detta året, om inte före skolan e slut så till sommarn då jag ska börja jobba .. ahh! JOBBA , vadå jag!? näääää! haha ;)
Puss på er goingar, hoppas ni får en toppen dag i solen ;)
skratta och Le för då blir livet så mycket enklare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0