skumt asså!?

jag borde ju verkligen gå runt här hemma å va super nere just nu, har ju inga pengar och det enda jag vill göra är att köpa maaaassa nya kläder och grejjs . Men ändå sitter jag här ganska nöjd över omgivningen.. undrar varför men jag gillart ;) haha jag e ju bra skum verkligen! Sen har det börjat snöa igen VILL INTE!!! Jag vill ha vår nu så man kan gå i höööga klackar och snygga kläder ;9 Wiihoo! längtar såå till sommaren och våren såklart .. hihi ;) Då ska jag å tjejerna dra ut till Göteborgs skärgård ofta och ha med oss massa gott att äta och dricka Weiii! Längtar!!!;) tihi Puss på er goingar!

Kommentarer
Postat av: Josse

Ja det ska vi! detta ska bli en riktig bra år och vi ska njuta av sista våren som student!! Håll ut! :)

2011-01-25 @ 15:26:57
URL: http://mylifeasjoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0