Manlig vs. Kvinnlig! ;)

oj, känner mig nästan lite för seg för att blogga, men har ju vart så duktig nu i några dagar så måste ju h¨lla uppe detta nu, tänkte jag skulle försöka blogga varje dag och faktiskt se om det går.. haha . kommer la komma värld trista inlägg men men , d får ni ta!   ;P
Aja..va ju i stan innan, blev att träffa på bror för att käka lunch.. nam nam! Och kaffe såklart.!! :)
Testade inga byxor och ingen bikini. Meeeeeeen jag kollade upp va Iphone 3 kostar nu lr den heter typ Iphone 3gs lr nått.. haha ingen koll.. i vilket fall som helst tycker jag att den är mer kvinnlig än iphone 4 :D
Så den blire nog att köpa inom kort :D weiii!
yeye, ni får ha en bra lillis så höres vi ;)
Manlig!! ;)
Kvinnlig!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0