Andra tider..

Helt galet va man glömmer olika tider  i sitt liv som man just då i stunden tyckte va riktigt jobbiga. Jag va inne på en tjejs blogg som skrev att hon funderade på att hoppa av gymnasiet för att hon inte ville ha en speciell lektion..
Jag hatade verkligen serverings lektionerna när jag själv gick på gymnasiet.. mådde verkligen piss när jag var tvungen och servera.. (jag gick btw Hotell och Restaurang, inriktning restaurang och kock! Som jag tänkte då.. KOCK inte servitris!! haha jag va helt galen på min lärare , jag fattade verkligen inte varför jag var tvungen att va ute i restaurangen.. men det är klart jag blev en erfarenhet rikare ;)
Och utan dom där viktiga ynka poängen från serveringen skulle jag kanske inte kunnat vara där jag är idag i mitt liv - Plugga på Göteborgs Universitet! Den ni ;) haha!
Så tänk på det alla där ute att vissa saker kan faktiskt vara värt det även om det känns jobbigt i stunden!

Kommentarer
Postat av: Sanna

SV: Okej tack så mycket! Jag ska försöka hålla ut!

Ha det bra :)

2011-01-13 @ 07:14:11
URL: http://www.nattstad.se/sannapanda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0