2011 - Det hälsosamma året!

Hej fina 2011!
Detta kommer bli ett toppen år - Varför? Jo, för att jag har helt enkelt bestämt det :) Svårare än så är det inte!
Detta året är det jag som bestämmer över mitt liv, jag bestämmer att jag ska må bra detta året, jag ska fullfölja mina mål! :)
Jag har många mål för 2011:
- Bli klar med mina studier på Göteborgs Universitet (ah jag vet det låter snyggt med universitet, därför jag skrev det. haha!)
- Jag ska gå ner minst 20kg detta året.
- Jag ska tänka på mig i första hand men absolut inte glömma människor omkring mig!
- Behandla människor som jag själv vill bli behandlad.
- Vara hälsosam med både insidan och utsidan! ( Det är jag värd!! )
Fler mål lär komma upp under tiden under året! Men detta ska bli ett fantastiskt år, och så är det bara! ;)
självklart kommer det komma stunder som är jobbiga, men det är bara att ta sig igenom dom med ett leende på läpparna för att sedan bli ännu starkare i sig själv! ;)
Jag önskar att du som läser detta får ett awesome 2011!! ;D
Gå din egen väg ;)
Goa Kramisar till er alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0