14/4 2010.

Hej alla Glada och Lessna!
Idag är jag helt cp .. haha! Vet ej va d e med mig.. känner mig levande på samma gång som jag känner mig totalt död!
hmm .. undra vad detta kan betyda... :/
Skolan är jag inte ett dugg sugen på , men som "vuxen" människa måste man ta ansvar för sitt liv (sägs det ;P )
Äh .. bara man har kul så tycker jag det räcker! ;) hahaha!!
Idag är är det en såndär "jag gör som jag vill sen kan ju du göra vad du vill och faktiskt skita i vad jag gör" -dag! haha!
Ja .. nu är jag j*vligt trött på människor som ska lägga sig i mitt liv och hur jag lever det .. bara för att du inte har nått liv .. inte mitt problem sorry babe ;)
Nu ska jag ut i världen å provocera lite ;)
i-dont-care.jpg i dont care image by kitty_at_photobucket
xoxo - i know You love Me..! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0